پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112219
حرکت در مسير ولايت‌فقيه سلامت فعاليت‌هاي سياسي را تضمين مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 906

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرکرد، مراد کاظمي بعدازظهر امروز در ديدار اعضاي حزب موتلفه اسلامي با نماينده ولي‌فقيه در اين استان اظهار داشت: مؤتلفه اسلامي از ائتلاف سه جمعيت با يکديگر در سال 1342 و به عنوان نخستين تشکل در دامن نهضت اسلامي روحانيّت به رهبري امام خميني(ره) به وجود آمد به گونه‌اي که اين سه جمعيت در ابتدا به صورت جداگانه درگير مبارزه با برنامه‌هاي غرب‌گرايانه و آمرانه‌ي پهلوي بودند.

وي ادامه داد: اهميت اين تشکل در اين است که آغازگر تشکل‌هاي نه شرقي، نه غربي است و با شوراي روحانيتش اولين پياده‌کننده تشکل ولايت فقيه در تاريخ معاصر ايران است.

کاظمي بر ضرورت تحقق منويات مقام معظم رهبري تاکيد کرد و گفت: حزب موتلفه اسلامي از ابتدا تاکنون در همين راستا عمل کرده و هيچ‌گاه از اين ناحيه دچار انحراف نشده است.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: حرکت در مسير ولي‌فقيه و تحقق منويات مقام معظم رهبري بهترين ضمانت براي اجراي صحيح و درست برنامه‌هاي سياسي و حزبي است.

کاظمي با اشاره تشکيلات مؤتلفه اسلامي، اظهار داشت: مجمع عمومي، شوراهاي مرکزي، دبيرکل، دبير اجرايي و معاونت‌هاي اجرايي، دبير استان‌ها و حوزه‌هاي حزبي از جمله اين تشکيلات است.

وي افزود: در استان نيز شوراي اجرايي، واحد جوانان، واحد بانوان، واحد امربه معروف و نهي از منکر از جمله تشکلات حزب موتلفه اسلامي است.

کاظمي با بيان اينکه در چهارمحال و بختياري چهار دفتر حزب موتلفه اسلامي فعال است، افزود: اين حزب در شهرهاي شهرکرد، بروجن، اردل و فارسان دفتر فعال است.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در چهارمحال و بختياري به برخي از اقدامات و برنامه‌هاي اين حزب در استان اشاره کرد و گفت: برگزاري جلسات، برپايي نشست مطبوعاتي و تجليل از خبرنگاران، برگزاري نشست با مجمع اصولگرايان استان، انجام اقدامات ويژه در خصوص احياي امر به معروف و نهي از منکر، برگزاري گردهمايي، اجراي برنامه‌هاي ورزشي و اجراي طرح غني‌سازي اوقات فراغت از مهمترين اين برنامه‌هاست.


 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html